4 Haziran 2008 Çarşamba

TTNet Vitamin

TTNet Vitamin

İlköğretim öğrencileri için interaktif eğitim geliyor.
İlköğretim öğrencileri eğlenirken öğrenme yöntemiyle tanışacak "TTNetVitamin Yarışması" ile ilköğretim öğrencilerine elektronik posta (e-posta) adresi verilmesine ilişkin proje tanıtıldı.

Bakan Çelik, Türkiye'nin bilgisayar donanımı açısından eksikliği olmadığını ancak yazılıma ihtiyaç duyulduğunu vurguladı. Müfredatın tepeden tırnağa yenilendiğini kaydeden Bakan Çelik, "Önümüzdeki yılla birlikte ilköğretim müfredatı bütün ilköğretim okullarında okutulacaktır. Yeni ve yapılandırıcı müfredatın elektronik ortama taşınması ve bununla ilgili yazılımların üretilmesi gerekiyordu" dedi.

Bu çerçevede bazı projeler geliştirildiğini, Türkçe içerikler hazırlandığını dile getiren Bakan Çelik, "Bugün, adına 'Vitamin' denilen gerçekten öğrencilerimizin derslerinde vitamin yerine geçecek, katkılar sağlayacak bir programın tanıtımı yapılıyor. Vitamin, yeni müfredata uygun olarak hazırlanmış, eğlendirirken öğretmeyi esas alan ders içerikleridir.
Öğrencilerimiz bir taraftan internet üzerinden bunları alıp yararlanırken, diğer taraftan pek çok şey öğrenecekler" diye konuştu.

Hiç yorum yok: